Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 27 april 2013

Sjukstuga...

Natten från helvetet. Båda barnen har haft feber, hosta och varit snoriga. Jag tror jag har vaknat en gång varje timmer hela natten. Ebba hostade t o m tills hon kräktes. Så morgonen började med att tvätt nerkräkta sänkläder och ta hand om sjuka barn. Fram på förmiddagen blev dom lite bättre och vi begav oss till Ringens köpcentrum för att köpa nåt kul nu när dom var sjuka båda två. Och jag fick mitt shoppingbehov tillfredställt lite grann inne på Polarn o Pyret :-)

Så här ser dom ut idag, mysig onepice från KappAhl:


Här är finfina sommarpyjamaserna från Polarn o Pyret!

 
Nu dax för att titta lite på Disney Junior :-)
 
Kram o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar