Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 22 april 2013

Städat och tvättat och allt möjligt ;-)

Idag har jag hunnit med riktigt mycket. Lämnade barnen på dagis kl 09.00 sedan hem och ladda tvättstugans tre maskiner med tvätt och påbörjade stortstädning (min mamma kommer idag). Hängde över kläderna i torkskåp och torktumlade och laddade sedan tre maskinger till. Sprang iväg på psykoterapi (ja...jo...så är det och det är vad jag behöver just nu). Hem igen, och hämta in all tvätt för vikning. Vika kläder är nog min specialitet ;-). Ska ta ett foto på barnens välvikta garderober någon gång ;-).

Kort från morgonens TV-tittande, alla kläder är från HM :

 
...och på väg till förskolan blev det invigning av Molo-jacka, Molo-lurvleece och mössor, samt skalbyxor från Polarn o Pyret!
 




Nu ska jag ta och vika lite mer tvätt :-). Hörs eller syns!
/Linda
 

2 kommentarer:

  1. Köpt de cirkelmönstrade klänningen från villervalla o leggings men blev storlek 104. Skickade en 'kurir'. Så fina. Har köpt den gröna softshellen ovan. Jättefin. Men nu blev jag sugen på den rosa med! Är den så stark i färgen som det ser ut som på bilden? Även skalkläder från pop ska köpas. Hade tur att det är rabatt nu. Så bra att jag inte beställde i helgen. Köper nog också 116. Synd att det inte finns röda byxor dock. Dottern önskar sig den röda.
    Vi har oxå Molos underbara fleece i rosa o orange. Dottern växer inte ur de! Så dröjer innan jag kan köpa ny. Men hon vägrar ha sina under jacka. Så blir för varmare dagar eller inomhus kalla vinterdagar. Lycka till med terapin. Det är alltid bra.

    SvaraRadera
  2. Hej Linda!

    Underbara softshell från Molo! Så fina färger! Har ju redan en softshell från Didriksson. Får hålla koll på rean till nästa år!

    Ha en bra dag!
    Anna

    SvaraRadera