Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 19 april 2013

Fin fina kläder från Villervalla

Vad går väl upp mot morgonens första kaffekopp? Har fått i väg barnen till förskolan och sitter nu och slösurfar med mitt kaffe. Passade på att handla lite samt hämta ett paket från Villervalla på hemväg från dagis.

De här fina kläderna kom från Villervalla idag, kommer bli kanonfint till sommaren :-).

Försökte fånga barnen på bild idag för att lägga ut dagens outfit. Dom var dock inte så samarbetsvilliga idag ;-) men det här får duga. Fina kläder iaf, även dom från Villervalla.


Jag handlar nästan alla Villervalla kläder direkt från deras egen hemsida. Tycker det är förvånansvärt få affärer i Stockholm som har Villervalla. Känner egentligen bara till Små Grodorna på Kungsholmen, vid Västermalmsgallerian ungefär.

Eftersom det inte blev något bloggande i går så slänger jag även in gårdagens outfit som kommer från Polarn o Pyret här :-).




Må så bra!

2 kommentarer:

  1. Hej Linda!

    Ååå, så kul!
    Jag brukar följa dig på familjeliv! Jag är dock inte själv aktiv där.

    Vi älskar att shoppa här med! Har två killar, 9, 1 år! Delar gärna till dig!

    Stor kram till dig och de fina dina!

    Trevlig helg!
    Anna

    SvaraRadera
  2. Va kul att det är någon som har börjat följa min blogg :-) Ska verkligen försöka hålla den uppdaterad den här gången ;-)

    SvaraRadera