Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 25 april 2013

Ny dag...nya kläder ;-). Nä skämt åsido! Nu är barnen iaf på dagis och jag har passat på att tvätta rutor och fönsterbläck på vår inglasade balkong. Det blev så fint så :-).

Idag blev det Nova Star på tröjor och byxor, HM på vita undertröjorna samt vita sockar från Polarn o Pyret.

 
Tog en bild på barnen på väg till förskolan också. Underbara lurvfleecar och mössor från Molo. Svarta skalbyxor från Polarn o Pyret och gympaskor från Kavat.
 
 
Fortsättningen följer på vårtecken. "Nu grönskar det i dalens famn..."
 
 
Hej så länge!
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Superfint! Min dotter älskar wctbyxorna från NS o nu håller ju kvalitéten bättre. Du köper verkligen fina kläder. I nya numret av Mama är det en rabattkupong till pop på 25%. Ska använda den till en vindfleece, men får skicka bud. Skaljacka är beställd i storlek 116.. Vet du hur WS är i storlek? Mvh Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att WS:arna är normala till lite små i stl. Jag gick upp en stl på båda barnen. Vill gärna att dom ska funka i höst åxå.

      Radera
    2. Fick Mama i förrgår med posten så den finns nog att köpa i butik nu.

      När jag såg de lila shortsen i ett tidigare inlägg kom jag att tänka på att dottern har en jättefin kofta från Next som nog skulle vara snygg till. Så får nog inhandla även de shortsen! Försökte länka till tröjan, men blev så långt. Den heter Purple stripe om du blir nyfiken. Köpte även en kabelstickad kofta i flera färger. Båda i storlek 5-6 år. Dottern är ca 104 cm nu tror jag (fyller 4 snart).

      Radera