Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 10 maj 2013

Släktbesök!

Bloggandet ligger lite på is för vi har släktbesök. Min syster med man och två barn är här och hälsar på. Vi har så här långt haft en underbar helg. Igår var vi mest ute och lekte, cyklade och gungade. Idag var vi en sväng på stan, lekte lite i Kungsträdgården och åt sedan en ursmarrig lunch på TGI Fridays.


Paus i Kungsträdgården:


Sedan hann vi med ett besök på Svenskt Tenn där jag inte har varit på 100 år. Jag är förälskad i deras elefantmönster och jag tror att det måst flytta hem några sådana kuddar till vår soffa. så underbart fina är dom, men 1050:- är ju inget man bara slänger upp så där på en höft ;-)
 
 
 
Här kommer bilder från barnens kläder i går, allt från Polarn o Pyret:
 

 
 
Även dagens outfit kommer från POP!
 


 
Hej svejs så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar