Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 4 maj 2013

Gårdagen var en helt vanlig dag med barn på dagis och jag var hemma och fixade och donade. Efter förskolan var vi ute och cyklade och gungade, vilket vi inte skulle ha gjort. Jag hade nämligen tänkt göra mig till och göra riktig fredagsmysmat och detta tog lite för lång tid så blodsockerhalten skönk drastiskt hos alla och allt blev en katastrof. Där rök mitt fredagsmys. Maten blev i alla fall i sinom tid kvar. Gustav var fortfarande så arg och sur att han fick äta på rummet. Någon timme senare hade det lugnat ner sig och vi kunde sätta oss en stund och mysa i soffan.

Vad som var betydligt bättre och roligare var att Ebba igår både lärde sig cykla själv och ta fart med gungan själv. Inte dåligt för en liten tjej på endast 4,5 år!

Här kommer en lite filmsnutt!

Gårdagens outfit: Tröjor från underbara Ej Sikke Lej och jeans från KappAhl.
 
Idag ska vi på kalas på eftermiddagen men än så länge är det vardagskläder på. Jeans från Nova Stars vårkollektion och tröjor från Holly´s.
 
Hej så länge!


3 kommentarer:

  1. Så fina barn med fina kläder du har. Kikar ofta på dina bilder både på bloggen och i andra forum. Är fassionerad över att dina barn tar på sig det du köper till den. Önskar att mina gjorde det samma ;-)Funderar över en sak, här i småland får barnen bara vara på dagis när föräldrarna jobbar. Hur är det hos er? Jag lägger ingen värdering i det, tycker själv att var och en borde få bestämma men är nyfiken på hur det fungerar i andra kommuner.

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du undrar, men jag är sjukskriven och därför får dom vara på dagis. Sjukskrivningen har en ganska komplicerad anledning som jag inte vill gå in här på bloggen i :-)

    SvaraRadera
  3. OK, det förstår jag att du inte vill. Ha en bra dag.

    SvaraRadera