Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 4 maj 2013

Finkläder tycker jag har varit lite svårt att hitta i år. Hade hoppats på att Polarn o Pyret skulle komma med något fint som matchar både till kille och tjej...får väl fortätta hoppas ;-).

Annars köpte jag det här fina sommasetet som dom kan ha till midsommar om vädret tillåter!

Även detta kan fungera som midsommarkläder för då kan man har långärmat under klänningen och Gustav kan ha skjorta eller tröja med långa ärmar. Shortsen är rätt så långa i modellen och det är ju bra om det blir kallt och Ebba kan ha vita strumpbyxor till!

Vad tycker ni? Har ni hittatnågra fina midsommarkläder eller sommarfinkläder till era barn ännu och var har ni köpt dem?

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du syskonmatchar så mycket :-) Jättefina kläder! Blev väldigt villervalla sugen när jag såg det inlägget :-) Ha en fortsatt fin söndag!/Johanna

    SvaraRadera
  2. Håller helt med! Det har varit svårt med fin kläder denna vår!
    Jag klickade hem underbara kill skjortor från Gant i massa härliga färger:))). Sååå fina, men är ju rätt dyra.

    Fick höra av polarn att det ska komma en rutiga kortärmad skjorta, samma som slipsen. Turkos/ vit rutig! Vi får hoppas på det :).

    Ha en fortsatt bra söndag!

    Anna

    SvaraRadera