Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 10 oktober 2013

Mycket POP!

 Så var det torsdag och nästan hela veckan är förbi. Jag känner att jag inte riktigt hinner med. Jag befinner mig nog i en egen tidskapsel där tiden går betydligt långsammare än utanför. Insåg att jag inte hade skrivet i bloggen på ett par dagar och eftersom den ska handlar mest om barnkläder så kommer här en kavlkad av bilder.
 
Katvig och Kamelenont Design
 
 
Katvig och kameleont Design

 
Mololurvar och mössor!

 
POP POP och åter POP!

 
POP här med!




POP-klädd inför höstrusket!
 
Dagens outfit från Polarn o Pyret!


 
Har utöver min budget beställt superfina kläder från Mini Rodini och Villervalla. Väntar med spänning tills dom kommer :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar