Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 12 oktober 2013

Hellasgården...

Idag har vi varit ute i naturen som omväxling ;-). Vi tog bilen och åkte ut till Hellasgården i Nacka och strövade runt där ett bra tag. Hade picknick med oss, det var jättemysigt. En underbar höstdag får man lov att säga.

Efter det åkte vi till Sickla köpkvarter för att köpa en present, Gustav ska på kalas i morgon. När vi kom hem slocknade jag och sov i två timmar. Verkar inte lovande inför natten. Tur jag har sömntabletter.

Vet inte om jag har skrivit det men jag har beställt så himla fina kläder både från Villervalla och från Mini Rodini. Väntar verkligen med spänning på att det ska komma nästa vecka.

Här kommer lite kort från dagens utflykt.


 
Dagens outfit kommer från underbara Me&I!
 
Hej så länge!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar