Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 16 oktober 2013

Fina paket...

Igår kom finfina paket från båder Villervalla och Mini Rodini. Sååå nöjd, hoppas barnen blir det åxå ;-)


 
 
Funderar på att starta en annan blogg om mitt mående och min besvär. Tycker inte riktigt att det hör hemma i en blogg som handlar om barnkläder och shopping. Får se hur jag gör...eller så kanske det ändå gär att mixa dom båda ämnena. Tycker själv att de flesta bloggar som handlar om shopping och "ytliga" ting enbart innehåller positiva saker av livet. Och personen i fråga verkar vara så lycklig sååå. Men det behöver ju inte nödvändigtvist gå hand i hand?!?!.
 
Ska fundera vidare på detta...hörs och störs/Linda

4 kommentarer:

  1. Jag gillar mixen i din blogg, det visar att du är en "vanlig" människa - även om jag önskar att dina måbradagar blir fler och konstanta.

    Hur gick det med mötet du skrev om tidigare, när du önskade en plats på Polarn o Pyret?

    SvaraRadera
  2. Tycker du kan fortsätta precis som du gör :) läser här rätt ofta men är dålig på att kommentera. För övrigt har jag också en dotter som är född jan 09.

    SvaraRadera
  3. Håller med ovanstående, fortsätt som du gör!!!
    Jobbar med människor som av olika anledningar inte mår bra, och tänker att det ofta handlar om direkta motsatsen.... Man shoppar/målar upp en endimensionell bild av en orealistisk "lycklig" värld. Anledningen; för att kompensera en känsla av tomhet/otillräcklighet/etc etc...

    så kämpa på du. Jag gillar din blogg just för variationen, och i synnerhet din fenomenala känsla för barnkläder och kombinationer. Ovärderligt :-)

    SvaraRadera