Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 13 juni 2013

Min mormor!

Idag har varit en ganska fullspäckad dag. Tyvärr har det regnat i stort sett hela dagen så det har inte blivit så mycket utevistelse, men det har varit bra ändå. På förmiddagen var jag så duktig att jag faktiskt gav mig iväg och tränade på gymet. Det var ju ett tag sedan ;-). Sedan åkte jag bort till ringen och köpte present till barnens kusin som snart fyller år. Var även inne och shoppade på Polarn o Pyret till min systers barn, då hon jobbade hela dagen. Det är nästan lika kul att shoppa till andras barn som till sina egna :-).

Nu på eftermiddagen har jag och mamma gått igenom min älskade mormors alla kort som har legat i en kartong sedan hon gick bort. Nu har tillsammans försökt datera dem och fastställa vilka som är med på korten och jag sätter in dem i ett album så att man lätt ska kunna titta på dem. Annars blir dom bara liggandes i en låda och det känns lite synd. Jag vet hur glad hon skulle ha blivit om hon hade vetat att vi tog hand om det här.

Över till något annat, här kommer korten på dagens outfits :-) Klänning, strumpbyxor, jeans och sockar kommer från Polarn o Pyret, tröjorna från HM och Pippi-tröjorna kommer från Tradera.



 
Kram på er alla läsare och på återseende förhoppningsvis i morgon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar