Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 22 januari 2011

Kalas för Sessan

Idag har vi haft hela släkten på kalas och firat Sessan som fyllt 2 år. Bakade tårta och bjöd på bullar och kakor.




Hon fick bl a en dockvagn som hon blev såååå glad för. Tänk att en sådan liten människa kan skina så av lycka, det värmer i hjärtat. 
På förmiddagen var vi i parken och åkte stjärtlapp och gungade. Åt lite lunch och vilade lite innan det var dax för dukning och tårtbak.
Ikväll somnade båda barnen utan problem, helt slut efter kalaset. Tyvärr har dom jättejobbig hosta båda två så dom vaknar med jämna mellanrum. Jag är rädd att det kommer bli en lång natt. Dessutom känner jag själv att jag har börjat få ont i halsen. Helt otroligt, nu har vi varit sjuka om varnandra ända sedan Lucia. Superjobbigt, men jag försöker hela tiden tänka att man ska vara glad så länge det inte är något allvarligt utan bara vanliga virusinfektioner, men tröttsamt är det.

Lite kort från dagen:


Nähä, som vanligt skriver jag detta sent på kvällen och som vanligt är det dax att avbryta skrivandet för sängen. Framförallt idag när jag misstänker att natten kommer bestå av diverse uppvaknanden.

Natti natti, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar