Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














söndag 17 november 2013

Pausfågeln

Hej alla bloggvänner. Jag har haft en liten paus i bloggandet då jag inte har mått så bra, men nu ska jag försöka hålla liv i den här igen :-)

Igår och idag har vi en sjuk lite Ebba, trist, men vi får ändå vara tacksamma för barnen har varit så väldigt lite sjuka under hösten om man jämför med föregående år.

Igår var jag faktiskt på SATS och tränade...eller tränade och tränade, jag gick 5 km på rullbandet. Måste få bukt med min mage så att folk slutar att fråga om jag är gravid. På bara några veckor så är det sju personer som har frågat mig om vi väntar tillskott i familjen. Super trist och jag svara bara att: Nä jag är bara tjock. Då blir dom ganska tysta :-).

Vi hann även med lite muffinsbak med barnen igår. Dom blev supergoda och barnen hade väldigt kul.


 
Här kommer lite bilder på de senaste dagarnas oufits :-)
 
Molo och Me&I
 
 
Molo
 
POP och Nova Star

 
POP

 
Molo och KappAhl

 
Molo



POP
 
POP

 
POP

 
POP

 
POP

 
POP

 
POP

 
Me&I

 
Me&I

 
...åxå har vi dagens outfit från POP´s cirkuskollektion :-)

 
Kram och hej så länge!
 

2 kommentarer:

  1. En fråga, hoppas ej du tar den fel. Hur tänker du kring genusfrågor? Det känns som att du alltid klär pojken i killiga färger och former och flickan i väldigt tjejiga sådana. Här du någon gång tänkt på vad det sänder för signaler till dom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo jag tar genusfrågan på största allvar. Men våra barn lever med två mammor och har ingen pappa. Så dom får sin beskärda del av genusfrågor. Vi har en jättemjuk och fin kille men vi vill att han ska får chansen att faktiskt vara pojke med allt vad det innebär. Han har inte allt för mycket föredömmen. Sedan är det så att Gustav bryr sig inte alls om vad han har på sig medans Ebba gärna helst vill har klänning eller kjol.

      Radera