Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 21 november 2013

Aktiv dag :-)

Idag har jag mått jättebra och fått en hel del uträttat. Jag var ensam med barnen sedan i gårkväll och det gick nästan lättare när man är själv. Fick iväg barnen i tid till skola respektive förskola, och sedan gick jag till SATS och gick powerwalk på 5 km. Kanske inte så mycket för er som tränar ofta. Men det är alltid en bra början. Har insett att jag måste göra något åt det här för nu är det 8 personer som har frågat mig om jag är gravid :-) Grrrr!!!

Ätit nyttigt har gjort hela dagen så jag hoppas att om jag fortsätter så här att det kommer ge lite resultat. Förhoppningsvis innan jul.

Sedan satte jag mig och satte in kort i Ebbas album så nu måste jag beställa fler kort. Brukar göra det på Fujidirekt. Dom har en enkel hemsida och korten blir jättebra.

Sist men inte minst var jag hos min terapeut och det var en skön paus i vardagen. Hon är så bra och jag känner sådant förtroende för henne.

Här kommer lite bilder på barnen de senaste dagarna:

Gårdagens outfit, från Mini Rodini
 
Dagens outfit från POP!

 
POP här med!

 
Kram och hej på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar